27 January 2012

fericirea nu e in doi, ci in noi



fericirea nu e in doi, ci in noi. doar că e foarte uşor s-o facem să nu mai fie. în ultima vreme, parcă am luat din nou decizii greşite. diferenţa e că acum ştiu că nu are sens să mă plâng şi că ţine numai de mine să schimb ce nu-mi place. dar parcă ai nevoie şi de alţi oameni (de fapt, cu siguranţă ai) să fie lângă tine şi să nu te lase să iei aceste decizii mai puţin bune.

e-atâta frig, se face din ce în ce mai frig. nu-mi place încrâncenarea asta. uneori e greu să iei decizii dure. poate că întotdeauna e greu să iei astfel de decizii. poate că pe termen lung, they leave you empty. pe de altă parte, am văzut cum a nu lua o decizie te poate măcina până la ultima fărâmă din tine. şi-am ales formula asta, în care mai faci curat din când în când printre oameni.

şi dormi mai mult. mi-s dragi unele locuri, cum ar fi cea de-a treia casă (abia acum îmi trece prin minte că există de câteva luni şi-un loc pe care-l pot numi a patra casă deci sunt un om rău dacă abia acum m-am gândit la asta), dar tocmai acele locuri îmi par uneori neprimitoare şi m-aruncă în nişte amintiri pe care credeam că le-am uitat. suntem însă toate trăirile noastre şi locurile, atunci când rămân aceleaşi, contribuie la senzaţia aceea sâcâitoare de deja vu.

aşa că uneori, când ninge de trei zile şi nu-ţi mai simţi degetele de la picioare, când părul îţi miroase a fumul de ţigară al altora, când ţi se strânge un pic inima pentru că n-ai îmbrăţişat destul cu câteva ore mai înainte, când ai revăzut toate chipurile de pe vremea când nici pe-al tău nu-l recunoşteai, nu poţi decât să iei o singură decizie: să mergi la culcare şi să te linişteşti înainte să adormi. dimineţile sunt un miracol and we should always hope for them.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare