22 April 2012

get free

play this first:




people get you down? oh, but some people can get you so high. and one of them is you. yourself.

e bine ca momentele tale de fericire intensă să fie dese. mi se întâmplă să fiu fericită pe deplin atunci când soarele străluceşte puternic pe un bulevard curat din bucureşti şi plin de oameni frumoşi. mi se întâmplă să fiu fericită pe deplin când un verde puternic răzbate până-n bucătărie, dinspre castanii în floare. mi se întâmplă să zâmbesc din inimă când ascult anumite piese. ca asta. mi se întâmplă să şi plâng şi să mi se pară că ceva, undeva, e nedrept. apoi ştiu că tot ce ni se întâmplă e drept, că avem mereu de ales, că a trăi nu înseamnă armonie perfectă a lucrurilor din jurul tău, ci înţelegerea unei armonii interioare care poate fi tulburată uneori pentru că rămâi tot om şi  a înţelege că frumuseţea vieţii nu înseamnă că te transformi într-un supraom care nu mai suferă şi nu mai aude decât foşnetul frunzelor în bătaia vântului.

mi-aş dori un avânt mai mare pentru anumite lucruri. îl  găsesc momentan parţial în oameni care mă inspiră, oameni talentaţi care şi-au urmat visele. alteori mi se pare că par doar o nebună care vorbeşte despre încredere şi stări de bine. dar e bine să laşi la lumină tot ce vine din inimă. e, de regulă, frumos şi bun.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare