03 April 2012

fado do coracao

play this first:







verde ursuz
sunt multe sau sunt putine lucrurile pe care le vad ca se schimba la mine. in mijlocul unui bruxelles plin de praf si intoxicat de propriii locuitori, am avut parte de o a doua revelatie care imi schimba viata si mai mult inspre directia catre care merg de ceva vreme. uneori, ai nevoie doar sa fii la locul potrivit in momentul potrivit. si, tot in acelasi timp, cele mai frumoase lucruri au loc in mod pur intamplator. intr-un haos turnat in ciment si omogenizat de reguli stricte, am descoperit frumusetea lucrurilor simple, traditionale, palpabile, calde. apreciez astazi poate mai mult ca niciodata (de fapt, cu siguranta) importanta respectarii traditiilor de sarbatori, sentimentul acelui act pe care il savarsesti pentru ca te defineste ca individ intr-un mod frumos. asta daca stii sa il apreciezi pe masura si sa te nu concentrezi, in schimb, asupra unui consumerism fara limite. se lasa seara peste orasul in care nu vreau sa revin prea curand. la sfarsitul unei perioade al carei inceput l-am uitat deja, ma pregatesc sa ma intorc in orasul-casa de care mi s-a facut intotdeauna dor, indiferent de capitalele celor mai frumoase tari din lume. ma regasesc facand prea putine lucruri pentru mine si intrevad o schimbare. ma regasesc asa cum mi-am dorit dintotdeauna sa fiu, dar am ratacit drumul. am gasit aici inspiratia pe care am intuit-o uneori prea putin in alte locuri. toate la timpul lor, mi-am spus de atatea ori. a sosit acum un timp al marilor transformari.

uneori iti ghicesti fiinta viitoare intr-o vitrina a unei galerii de arta. te regasesti intamplator si-ti zambesti. candva, demult, ai avut o viziune. nu te increzi in prevestirile de vreme rea, ci in semnele prezente ale unei vieti care iti prieste.

privesti diferit, gandesti diferit, vorbesti diferit. iti suna uneori a proverbe zen mai tot ce spui, dar ridici din umeri si, gasindu-ti parca o scuza prin asta, spui: "eu in asta cred". si mai spui: whatever works.

1 comment:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare