20 April 2012

WARM MILK

http://hypem.com/track/1kfsa

 why do people still struggle

hadley, hemingway's wife, wrote: "we can only belong to someone or something as long as we believe."

nu prea ai in ce sa crezi. mi-e foarte usor sa cred in mine. sa cred ca inca mai pot sa fac sa-mi fie bine. dar nu e mereu la fel de simplu sa-i faci pe altii (si nici nu incerci, oricum) sa creada ca o sa fie bine. in momentul in care nu te mai lupti cu temerile tale pentru ca le-ai invins, esti partial constrans de fricile altora. intinzi bratele si esti sincer si nu ceri nimic. dar exista intotdeauna de cealalta parte teama ca in spatele unei simpatii se ascunde mai mult.

nu o sa dezbat aici de unde si pana unde s-a ajuns sa ne invartim cu totii intr-un cerc al neincrederii. te simti pierdut cand incepi sa dai sfaturi. incepi sa ai dubii in legatura cu propriile cuvinte in momentul in care vezi ca, in jurul tau, prea putine lucruri functioneaza. obosesti, mai exact, sa spui si altora ca o sa fie bine. nu numai ca ei nu te cred, dar ajungi si tu sa crezi ca acel "unexpected" nu are cum sa fie decat ceva rau.

as vrea sa spun ca iau o pauza de la a da sfaturi. dar n-ai cum sa te abandonezi si sa adopti principii in care nu crezi. le accepti, le identifici, le privesti ca pe niste forme clare, niste globuri care se desprind dintr-un fundal cu chipuri sterse, si renunti sa fii suprins ca exista acolo unde n-ar trebui sa existe.

nici nu te plasezi deasupra altora. competitia cea mai buna e cea cu tine, nu cu ceilalti. dar te mai doare uneori, tocmai pentru ca inca incerci sa accepti ca nu esti de piatra, ca neincrederea unora si experientele din trecut raman agatate de prezent si il faramiteaza exact cand ar putea sa fie prezent si atat.

sentimentul frumos de a fi cu cineva nu e gratuit, nu e intamplator si nu se gaseste la fiecare colt de bar si nici dupa fiecare cocktail de culoarea detergentului de rufe. risti sa te imparti in prea multe amintiri si trairi pana cand nu mai ramane nimic.

tocmai de aceea e bine ca tot ce faci sa fie pentru tine, intr-o liniste si o incredere cultivate treptat. uneori nu o sa-ti fie bine. si-atunci trebuie sa te opresti si sa afli ce anume ti-a stricat echilibrul. si sa lasi starea aceea sa treaca. viata e un rau, o apa curgatoare. eu am o memorie slaba si doar uneori am impresia ca trairile de zi cu zi, atat de diverse, consuma din mine diferite particele.

sper sa-mi dau seama la timp daca o sa fiu in pericol sa dispar. as vrea sa am sentimentul ca oamenii din jurul meu ma umplu cu lucruri frumoase si nu ma consuma.

3 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=6veyzC2Mi2I :)

    ReplyDelete
  2. ce frumos ai scris <3 !

    ReplyDelete
  3. lovely, G, thanks! :)

    and thank you, nathalie!

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare