24 August 2013

as vrea sa dorm

dar visez cu ochii deschisi fiindca, din fericire, am reusit sa fac din nou schite si stiu ce urmeaza si lucrez si abia astept sa se faca dimineata, sa imi beau cafeaua si sa ma pun pe treaba. e o mare usurare pentru mine sa stiu ca mai departe lucrurile incep sa curga, sa aiba sens si ca am descoperit o parte din marea legatura care uneste toate lucrurile.

azi am baut un herbal tea (ceva tare bun cu portocale, suc de castravete si ulei de rozmarin) impreuna cu un om pe care nu-mi imaginam, acum multi ani, ca o sa-l cunosc. dar viata asta are un sens al ei si cine-ar fi crezut asa ca iata-ne azi, intalnindu-ne deja pentru a treia oara in ultima luna si povestindu-ne una-alta, fiindca s-ar parea ca totul este scris undeva altfel multe s-ar petrece cand vrem noi si cum vrem noi. doar ca lucrurile pe care putem sa le controlam sunt foarte putine, in rest, tot ce putem sa facem este sa ne lasam purtati de val si sa fim recunoscatori.

asa ca nu, nu as vrea sa dorm, doar sa ma odihnesc, sa capat forte sa merg in continuare mai departe.si mai cred ca as vrea sa ma indragostesc (dar asta e partea usoara a lucrurilor, eu ma indragostesc usor) si sa iubesc din nou asa frumos cum stiu si imi place sa iubesc.

e un sentiment care mi-e atat de drag, asa cum imi iubesc prietenii, sa stiu ca un om e acolo si ca langa el pot sa fiu eu cu adevarat. sunt un om tare timid asa ca mi-e greu sa fiu eu cu adevarat dupa o perioada scurta sau dupa doar cateva intalniri. dar poate ca asa e cel mai bine, nu? sa aiba un om rabdare cu tine, sa te descopere, sa iti ofere o sansa in timp ce si tu ii oferi o sansa, sa aveti rabdare reciproc pana cand deveniti prieteni si va intelegeti rolul in viata celuilalt. dar sunt eu singura care simte astfel? oare unii oameni pot fi ei insisi imediat? eu nu pot si cred ca asta doar timpul a schimbat-o la mine, nu mai vreau sa ofer asa de mult din cine stiu ca sunt si mai cred ca nici nu ma mai pricep asa de bine la oameni, mai degraba ma aleg ei pe mine, intra in viata mea si au rabdare cu mine si eu pot sa le fiu doar recunoscatoare.

si cam atat, sa ne odihnim. a fost o vineri frumoasa.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare