22 August 2013

mai cred

WOLF 25 Opus 87, proiectul pe care l-am facut impreuna cu Vlad Birdu si Mihaela Cherciu. In intregime aici sau in ALL HOLLOW No. 4

Oare mai cred? Spuneam zilele trecute ca mi se pare ca suntem singuri. Dar nu suntem. Eu n-as fi avut atata rabdare cu mine si poate nici incredere fara ei, fara niste oameni minunati pe care mi i-a adus o forta nevazuta in viata mea. Si totul a inceput din momentul in care am stiut ce vreau sa fac. Gata, asta este, la asta nu renunt fiindca n-am mai cunoscut niciodata sentimentul asta de a te transforma astfel lucrand, de a simti ca te schimbi in bine, ca tot ce faci are o directie atat de bine definita. Si acum suntem la un pas de a incepe sa lucram din nou. O sa treaca fix un an pana o sa incep sa lucrez din nou. Atat am asteptat, atat n-am stiut sa fac altfel. Toate la timpul lor, imi spun. Si-ncerc sa fac mai multe sacrificii. Fiindca asta nu cred ca am facut, sacrificii. Poate prea putine. Am ramas insa cu acest vis, fara sa-l abandonez.

Asa ca nu mai cred ca suntem singuri, doar ca ne raman o multime  de lucruri pe care, da, trebuie sa le facem de unii singuri. Noi ii incurajam pe ceilalti cand au nevoie si invers. Fiindca uneori nu mai stim sa ne incurajam si uitam sa mai credem in noi cu aceeasi putere. Iar ei vin si ne spun ca o sa reusim. Si au o incredere sincera in tine - mereu am adulmecat increderea nesincera pe care o afiseaza unii oameni - si-atunci iti revii si continui sa mergi.

Mai avem un pic, dar noi ne traim deja visul.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare