27 August 2013

you

foto
am descoperit forta lucrurilor, forta a ceea ce vine din a face. ma bucur zilele acestea sa descopar concluzii noi si lucrez in liniste, cu si mai multa incredere. trebuie sa fie bine, o sa fie bine, imi spun, mai rabdatoare ca inainte. parca nu-mi vine sa cred, nici nu indraznesc sa ma gandesc prea mult la asta, continui sa ma concentrez pe ce pot face acum, constienta ca desi e putin, e esential.

ma simt indragostita de oameni, de viata, de oamenii noi, dezamagita partial, mi-e intotdeauna greu sa renunt la unii oameni, dar mereu e necesar. ma concentrez pe munca si mai mult, pe ceea ce am descoperit ca pot face si e adevarat, cand incepi un lucru nou, pe masura ce-l faci, iti dai seama de ce esti in stare si inveti ca poti si mai mult.

nu mai pot fi atenta acolo unde simt ca sunt mintita in fata, nici macar nu ma mai obosesc sa raspund, plec si-atat, lasand totul sa se destrame fiindca nu pot sa mai rabd astazi atitudinile care nu corespund unei sinceritati pe care o ofer si pe care o cer in schimb. daca nu-i, nu-i.

am descoperit niste oameni care, cel putin in scris, par minunati, pe langa oamenii care in viata reala compun o armonie a ceea ce a devenit o noua poveste. ma simt interogata uneori de niste intentii ascunse, le simt si ma intristeaza, am invatat sa ghicesc pana si privirile care vor altceva de la tine si e atat de trist sa descoperi asta in oameni de la care ti-ai fi dorit mai mult.

mergem mai departe, inca o zi, inca o zi. mergem mai departe, cu incredere. nicio zi nu e usoara, fiecare zi e usoara. nicio zi nu e perfecta, fiecare zi e perfecta. mi-as dori sa vad cum fiecare om e convins ca poate schimba ceva. sa nu ne pierdem prin ceilalti, dar nici in noi insine. e usor sa te ineci, e foarte usor.

daca nu stiti ce vis aveti, incepeti sa-l cautati. s-ar putea sa descoperiti o suta, nu unul. daca il stiti deja, faceti primul pas. o sa fiti atat de rasplatiti, atat de rasplatiti. curaj, fiindca se poate. in fiecare zi imi fac curaj, in fiecare zi merg mai departe.

asa cum sunt, la fel de melancolica, la fel de neincrezatoare uneori, cu acelasi entuziasm pe care reusesc sa-l gasesc in fiecare zi, cu aceeasi incapatanare care ma duce mai departe. e mai bine sa fii concentrat pe munca si sa iubesti acei oameni care nu ti-au demonstrat in repetate randuri ca nu stiu ce rol joci tu in viata lor. oh, de-as invata aceasta lectie mai devreme, de n-as mai oferi atat de mult din cine sunt... dar se spune ca totul se intampla ca sa invatam lectii si cred cu tarie ca asa este. si sper sa imi amintesc aceasta concluzie data viitoare cand cineva o sa incerce sa-mi castige increderea.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare