25 September 2013

lost a self



poti sa fii in conexiune cu tine, sa te cunosti, sa intelegi unde te afli intr-un moment, ce vrei, cine esti, in ce punct ai ajuns si de unde ai plecat. cat de mult te bucuri si cat suferi. ce ai de gand sa mai faci. mie mi se pare ca am uitat sa mai fiu cine stiam ca sunt acum un an si ceva. e foarte greu de explicat, daca nu chiar imposibil. si tare ma tem ca doar memoria imi joaca feste si ca acum un an si ceva credeam la fel, ca am pierdut pe undeva o legatura la fel de importanta.

parca m-au schimbat locurile, nici eu nu stiu. totul acasa, de exemplu, e despre mine, dar eu simt ca exista mai putina atentie din partea mea catre ceea ce stiu ca sunt. suna un pic paradoxal, dar nu e. poate e doar o senzatie data de o alergatura continua. sau poate doar un sentiment de dor de cine reusisem sa fiu la un moment dat. da, asta este. tanjesc dupa un "eu" din trecut desi n-ar trebui, dar sper, chiar sper, ca asta nu ma face sa dau la o parte nimic din ce am acum. si chiar cred asta.

poate ca inca nu m-am desprins de acel sine, poate inca nu inteleg in ce fel ma transforma toata aceasta experienta. dar n-as vrea sa uit de mine, chiar n-as vrea.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare