20 May 2014

food for soul



pe cuvant ca atunci cand impart muzica, e ca si cum ti-as oferi din cea mai buna mancare pregatita de mine. mancarea buna si calda ajunge trece mai intai prin suflet inainte sa ajunga in stomac. dar nu poti sa traiesti cu inima deschisa fiecare cantec daca iubesti lumea numai pe jumatate. e hrana pentru un suflet flamand si de muzica o sa-mi intotdeauna o foame de lup.

si muzica merge drept in inima si eu garantez ca te face un om mai bun. mi-as baga mana-n foc si pentru altii daca n-ar trebui sa dau play in fiecare zi pentru mine si numai pentru mine. fiindca cea mai buna se imparte, dar ce simti nu prea ai cum sa transmiti. fiindca uneori saptamani intregi mi-au fost pline de lumina datorita muzicii si asta pot sa ti-o ofere si oamenii, insa tot ei pot sa iti rapeasca ceea ce muzica n-o sa-ti ia niciodata.

asa ca mi-e greu sa explic in cuvinte ce simt, ar trebui sa ma vezi odata cum iti povestesc despre un album care mi-a inseninat saptamana si pe care l-am reascultat zi de zi. uneori simt ca n-am decat muzica si asta mi se pare un lucru atat de valoros despre care, din nou, nu stiu sa scriu mai multe.

imi amintesc si traiesc doar la infinit intamplarile frumoase pe care cred si acum ca muzica le-a adus in viata mea. nu stiu cum te poate schimba o carte, cineva zicea ca literatura te pregateste pentru cum o sa-ti traiesti viata. atunci as spune ca muzica devine atat de mult o parte din tine si te transforma atat de mult incat ar trebui, intr-adevar, sa avem mare grija la ce si cum ascultam.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare