16 June 2014

You Hit Me With Your Bus





Fata din film scapase usor, o mana si-un picior rupt, ti se vindeca, pana la sfarsitul filmului putea sa danseze din nou, cu o inima sifonata te vindeci mai greu, iti ia luni, uneori si ani, alteori o viata daca nu-ti dai seama ca a dat cineva cu autobuzul peste tine.

You hit me with your bus si mi-a luat luni sa ma vindec si abia acum pot traversa strada fara teama, chiar daca semaforul e verde. You hit me with your bus, ti-as fi zis mai demult, la inceputul anului, cand ranile erau proaspete si cand au dus o posibila noua relatie pe apa Sambetei fiindca mie-mi rasuna in minte o singura propozitie: you hit me with your bus.

Eu am dus totul de rapa si-acum incerc sa pun totul la loc si cred ca reusesc, ce sa vezi? Ma alina si gandul ca intr-o zi nu o sa mai pot fi ceea ce acum sunt pentru tine, o prezenta nesemnificativa, dar o prezenta. Prea putin sa-ti fi facut eu tie rani, nici nu mi-am propus asta, nici n-as fi stiut cum, dovada ca n-am fost atenta and you hit me with your bus.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare