27 October 2014

curierat rapid



astept o carte
o joaca de-a bibiliotecara, firmin
oamenii astia nu stiu pe ce lume traiesc, dar ei nu traiesc
trimit e-mail-uri in care iti spun ca poezia se marunteste
cu un topor tocit
- ca sa doara mai tare -
ei sunt inventatorii lucrurilor care nu vor exista niciodata
de ce nu spui ca nu ma iubesti
fiindca deja iubesti atat de mult
la fel cum si eu iubesc
ai mainile in trecut si astepti un viitor promis
eu inteleg tot
din iubire nu mai zic nimic fiindca macina oricum
tacerea
suficient incat sa imi dau seama
ca daca mai fac un pas m-as putea prabusi
cenusa
n-as vrea ca din mine sa nu mai ramana nimic
as vrea ca undeva sa ramana scris cat te-am iubit
stii cum sunt unele statui
intoarse cu privire catre ceva ce noi nu vedem
ai mainile si inima in trecut
niciodata ale mele
niciodata in prezent
ce rau imi pare ca pentru o vreme indelungata am lipsit
poate ca
dar spun prostii
astept o carte
care nu mai vine
un curier care pana la urma poate ca imi va aduce un teanc de carti
"toata aceasta filozofie nu-ti va folosi la nimic"
un serviciu de curierat rapid
si inteligent

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare