15 October 2014

o piesa, cateva ore de somn, cafea



am mers sa vedem "Capete infierbantate". am privit cum oamenii inca judeca dupa aparente, neatenti la emotii. mai devreme, facusem si eu asta, afara, in timp ce asteptam intr-o ploaie marunta care imi facea bine. am obosit. ieri am vrut sa dau la schimb 10 ore cu masina pe 10 ore cu trenul. fiindca-mi vine sa fug de oameni in ultima vreme.

toate semnele si toti oamenii te duc in aceeasi directie, te forteaza sa mai stai cu tine, sa schimbi ce stii prea bine ca ai de schimbat. functioneaza, sa stiti. pe termen lung, dupa luni de eforturi, vezi ca se schimba multe. asa ca nu renuntati, daca sunteti pe un drum ca asta. pana la urma, doar nu o sa ramanem tot timpul la fel. mintea noastra trebuie sa cunoasca din ce in ce mai mult, trebuie sa ne hranim si sufletul.

inca o piesa, inca o poezie. e greu sa mai faci pe cineva sa simta. e greu sa mai faci pe cineva sa nu fuga.

bagajele mele sunt mai usoare, hainele conteaza mai putin. doua carti, liniste. am obosit. sa nu uit sa cumpar totusi un complex de vitamine.

ti-as mai scrie, dar nu stiu daca citesti. poti sa-mi scrii. despre ce vrei sa schimbi si daca te temi ca nu vei ajunge acolo.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare