23 July 2009

permis aveti?

cand intri in lumea mea nu ai voie sa intri oricum. pe usa aceea nu e trecuta nicio avertizare, esti imbiat doar cu ceai, biscuiti cu ciocolata, un zambet si sinceritate. si totusi, daca dai buzna val-vartej nu ai voie sa o parasesti tot asa. nu ai voie sa ii tulburi acea liniste plina de povesti si vise frumoase. cand intri pe furis, s-ar putea sa te observ abia tarziu ascuns dupa un colt de dulap printre cesti si cutiute. cand intri in lumea mea si bei linistit un ceai, cand ai curaj sa stai linistit o ora desi iti framanti mainile pentru ca ai vrea sa plecam din locul acela, dar ramai acolo nemiscat si zambitor, s-ar putea sa iti las impresia ca locul tau nu e oricum in locul acela. cand intri in lumea mea, nu ai voie sa pleci fara sa ma anunti. pentru ca aici toate usile sunt deschise, iar secretele atarna pe marginea sertarelor. si cu toate acestea, lumea aceasta nu e o carte deschisa. cand intri val-vartej, o sa inchizi toate usile in urma ta, iar secretele vor cadea pe podea din cauza curentului si tu o sa le calci in picioare.

8 comments:

  1. "când intri în lumea mea nu ai voie să pleci fără să mă anuţi."
    când intri în lumea ei, ai grijă de ea...

    ReplyDelete
  2. :) Asta s-ar fi potrivit in incheiere.

    ReplyDelete
  3. "pentru ca aici toate usile sunt deschise" :) trebuie doar sa spui "buna ziua" si sa zambesti.

    ReplyDelete
  4. Bună ziua! :) Permis primim?
    Mă bucur că pot din nou să zâmbesc în timp ce îți citesc blogul. Mulțumesc, fată verde și nu prea ursuză:)

    ReplyDelete
  5. Da, primiţi permis. :) O să încerc să păstrez starea aceasta de "nu prea ursuză".

    ReplyDelete
  6. ursuza verde!!!ea ea ea:p

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare