26 December 2009

little bit şi un strop de sinceritate


mi-e dor să fiu îndrăgostită. mi-e dor să cunosc oameni noi, să am emoţiile acelea pe care le simţi când ieşi cu cineva despre care nu ştii mai nimic şi pe care nici nu ştii cum să îl tratezi. mi-e dor să iau un mic dejun la o fereastră mare şi luminoasă, mi-e dor să nu mai am timp, mi-e dor de multe lucruri şi mi-aş dori să am ceva mai multă voinţă. mi-aş dori să fiu tot timpul aşa cum mă simt acum: liniştită, cu gânduri senine, cu un zâmbet sincer şi cu convingerea că anul viitor va fi un an frumos, cu împliniri şi multă muncă. din multe puncte de vedere nu m-aş schimba. la altele mai am mult de lucrat. mi-ar trebui însă un post-it pe care să mi-l lipesc pe frunte ca să nu mai uit ce şi cum. mi-e dor de lucruri frumoase, mi-e dor de plăcerea cititului pe care nu mai reuşesc să o regăsesc de ceva vreme, mi-e dor de coincidenţe ciudate şi amuzante. mi-e dor de un ceai, mi-e dor să desenez. mi-e dor de atât de multe lucruri...

2 comments:

  1. si mie mi-e dor de o gramada de lucruri..si mi-e dor de 2003 ...
    multam pt post..aveam nevoie si de feelingu' ast' >:d<

    ReplyDelete
  2. melancolii şi firimituri, cum altfel?! :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare