08 March 2012

1993

Play this first:




mi-ai atins obrajii cu mana si m-ai sarutat bland, incet, in timp ce ti-ai luat la revedere. mana ta calda, un necunoscut. unele lucruri se intampla atunci cand trebuie, cand dupa ce esti posomorat o vreme, te regasesti. un gest, o miscare. mi-e si frica uneori sa mai vorbesc despre astfel de lucruri. le traiesc in mine. ma tem sa le dau o insemnatate, dar le savurez fiecare secunda. vocea ta calda langa urechea mea, atat de recent.


mi-e de ajuns ca zambesc dupa doar cateva ore de somn. nu caut sa-i dau nume, mi-e dor de apropierea care ne va defini in curand.

last night I did meet a tall dark stranger.


later update: still smiling.

2 comments:

  1. ai observat ca avem obsesia asta de a ada nume? contemplam un apus de soare si imediat zicem: "uite un apus de soare. ce frumos..." ma bucur pentru tine ca nu cauti sa dai nume. cand le denumim parca le reducem. :)ce frumoasa esti cand zambesti :)

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=-5E-kiqexlg&feature=related

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare