02 March 2012

TU PARI VINDECATĂ

play this first:



tu pari vindecată, mi-a spus, fără să ştie că am aruncat jumătate de cutie de bomboane la gunoi, ambalate frumos, în roşu, auriu şi portocaliu, fără să ştie că eu nu fac cadouri la întâmplare, că nu pot privi fix într-un punct, că-mi tremură mâinile şi că vrei uneori să-ţi arăţi adevăratul chip şi-atunci îi laşi să-l vadă şi nu-ţi mai fereşti privirea pentru că în sălile de cinema oricum e întuneric şi oricum nici nu mai ştii de când ai început să nu mai poţi vedea un film singură.

că nopţile sunt toate una singură şi că etajul ăsta pare al nimănui şi că ai vrea să dormi dimineaţa măcar un pic mai mult. că nimic nu se întâmplă dincolo şi că toate se întâmplă când începi să te odihneşti şi să te bucuri. c-ar trebui să dormi, măcar un pic.

că cearcănele astea nu te-ajută şi oricum nu fac nicio diferenţă. că unora nici prin cap nu le mai trece să se despartă şi că alţii nu-s construiţi pentru iubiri de-o viaţă. că habar n-am din ce-i făcută fericirea, dar când o gust, o gust din plin.

că nu-mi plac extremele, ci îmbrăţişările sincere. că m-am bucurat când am găsit în seara asta cafea, rămasă sub privirile mele toată săptămâna şi c-am ştiut că mâine dimineaţă o să fie bine.

oricum, ţi se face des frică de toate cele de mai sus.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare