20 March 2012

ixode

play this first:



as vrea sa umblu mai mult desculta, dar mi-e frica de gropile nevazute.

eu nu pot sa cresc mai mare decat daca ma fac mai mica.

am imbatranit o mie de ani privindu-ma in toate oglinzile din lume.

in fiecare zi, acelasi drum.

pe panta lina, panta rhei.

daca sunt zile in care nu ma gandesc deloc la tine, inseamna ca te-am uitat de tot.

am mers de 8 ori la spital in 49 de zile.

sa nu-ti fie frica de nimic, dumnezeul tau e aproape.

sa ai de ce sa te tii atunci cand iti fuge pamantul de sub picioare.


am mers pe nori.



No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare