11 March 2012

acum e târziu

play this first:



acum e târziu, vezi, e aproape miezul nopţii şi-aproape luni. acum îmi pun braţele în jurul tău şi-adorm, vezi, dar e târziu şi mă trezesc din vis şi reiau lectura de la pagina 383. acum e târziu, vezi, şi-mi las capul pe umărul tău şi-adorm.

my moods are everything but sentimental.

acum e târziu, vezi, iar mâine nu o să pun nicio alarmă să sune. ne-mpărţim aceeaşi îmbrăţişare şi ne spunem că e târziu şi că am obosit. prea puţin contează, trăim pur şi simplu. nimic nu iese aşa cum plănuim şi întotdeauna e mai bine aşa.

I like it how you force me to wait.

acum e târziu şi n-avem decât noaptea asta.

relationships are boring.

4 comments:

  1. i'm glad that you think that they're boring. i'd wish i'd think that too. my relationship hurts almost every day, but that's the way it goes..

    ReplyDelete
  2. nu cred asta. adica faptul ca e scrisa acolo asa nu inseamna ca eu asta cred. e doar o parte din ceea ce consider ca se intampla in unele cazuri. mi se par anodine in momentul in care nici cei implicati in relatie nu stiu de ce sunt impreuna, dar continua sa ramana in acea relatie. si nu le vad nici rostul atunci cand devin o continua bataie de cap. I end them.

    ReplyDelete
  3. wish i'd think like you, but sometimes love is taking over.

    ReplyDelete
  4. cred ca tine doar de cum vedem dragostea. pentru mine, love shouldn't be a struggle. there's a reason why it starts feeling like a struggle. and there's a clear line between whether it's worth fighting for it or not.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare