02 March 2012

short image of a black branch on a deep spring sky

parului meu ii cresc acum radacini aurii ca si cum mi-ar spune ai alergat destul acum opreste-te. roaga-te pentru mine sa-mi treaca. ma rog pentru mine sa-mi treaca. zambeste-ti tie si spune-ti ca o sa te vindeci. parului meu ii cresc acum radacini aurii, iar eu imi masor fiecare centimetru de piele.


search for this: broadcast - echo's answer


mainile mele nu cauta si nici nu-si doresc acum. o sa ne plimbam degetele pe fotografii printate cu necunoscuti si-o sa ne inramam neamintirile. the winter is gone. invisible wind.

uneori nu ma doare nimic, alteori ma dor toate si stiu ca atunci doar inima e de vina adica eu. se amesteca acum in tot corpul si se transforma in particule mici, aurii, vindecatoare. ca radacinile parului meu.


the wind is near, the invisible wind.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare