31 August 2014

https://soundcloud.com/experimedia/sidsel-endresen-stian

spune-mi, înţelegi? înţelegi cu adevărat? dacă-ţi priveşti rostul în ochi, s-ar putea să ţi se facă frică. fiindcă te vei întâlni cu aceeaşi esenţa de acum mulţi ani. cu una pentru care scrisul e singura raţiune de a fi. sau, dacă vrei tu, cea mai importantă.

ce fericire. să ştii că, de fapt, n-ai îmbătrânit o zi. fiindcă ai tot scris. ieri, după film, am vrut să cumpăr un pachet întreg de ţigări şi să-l fumez pe tot, ţigară după ţigară. ori, eu nu fumez. vezi, asta înseamnă să faci un film bun. acum scriu, am terminat o piesă de teatru datorită filmului. drumuri noi, vezi, e bine să încerci. drumuri vechi, vezi, pe unele nu e bine să le abandonezi.

dar vrei să ştii ce am învăţat cu adevărat? că drumul la care nu te renunţi niciodată cu adevărat e şi cel care te defineşte. drumul la care te intorci şi-n care-ţi găseşti alinarea. bukowski să-şi îndese undeva deja mult prea faimosul şi tristul "find what you love and let it kill you".

find what you love and enjoy it as much as you can. we all die eventually.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare