25 June 2008

Mai da-mi un semn

Am primit ce mi-am dorit. Nu am avut grija ce imi doresc, credeam ca asta vreau, dar acum... oare chiar asta imi doresc?! Da-mi un semn... nu iti cer sa imi trimiti tot planul acela (because I know you have one), ci doar un semn... sau un sfat ascuns intr-un semn. Da, asta caut: un sfat. Si de unde sa primesc cel mai bun sfat daca nu de la cea mai mare inaltime? ;)) Stiu ca cer in fiecare zi si mai mereu uit sa multumesc, dar sunt recunoscatoare in sinea mea si macar atata stiu: ca poti citi in inimile oamenilor. Si de-asta nu imi fac griji daca intr-o zi uit sa spun "multumesc" cu voce tare. M-ai auzit oricum.
Dar ce sa fac acum? Am cerut atatea sfaturi incat nu mi-am mai auzit propriile ganduri. Cea mai buna intrebare ar fi: dar eu, eu ce vreau?...
Si stiu ce vreau... tocmai asta e problema. Sa ma duc cu valul... sa ma duc cu ambele valuri sau doar cu cel pe care se poate face si surf?!
Asa ca am nevoie de un sfat-semn. Unul mare pentru ca eu sunt Nepriceputeanu si ma prind greu cand e vorba de mesaje si indicii ascunse. Poti sa imi spui direct ce sa fac. Send a messenger. Send another one. Just send me the right way. Stiu ca nu e corect (si poate nici frumos) sa cer asa ceva, dar mai sunt momente in viata oamenilor in care ajutorul trebuie sa vina si din alta parte. Eu asa simt acum... Oricat de multe sfaturi as primi de la cei din jurul meu, tot nu reusesc sa iau o hotarare. Au contraire, ceata se face si mai groasa. :(
Un semn, un sfat, o raza.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare