23 June 2008

Socul


Ceea ce veti citi in continuare s-ar putea sa va socheze. Pentru linistea mea sufleteasca, sper insa ca socul nu va fi foarte mare. Donc, les filles. Nu suntem perfecte. Trebuie sa stiti ca dimineata ne trezim ciufulite si cu cearcane. Pielea noastra are pori si uneori ne bronzam cu dungi. Nu avem genele de 5 cm si nici dimensiuni de fotomodel. Si uneori nu vrem decat iubire.
Les mecs.... mais quoi dire?! Ils sont parfaits, n'est-ce pas???


P.S.
Nici macar furioasa nu mai pot sa fiu. Acum inteleg cum poti sa uiti de orgoliu si sa uiti de tine. Nu. Nu. Nu. Doar eu. Doar eu pana ma vei convinge sa-ti fac loc.

2 comments:

  1. la o discuţie de genul am participat aseară. eu între 3 băieţi, dintre care unul mă văzuse şi în ipostaza cu pricina :D. evident că nu am putut comenta pt că omu avea dreptate, dar am apreciat faptul că a recunoscut că şi el arată ca dracu dimineaţa. şi...ce pot spune, nu l-am contrazis ;))

    ReplyDelete
  2. un caz fericit in care ideea de frumusete perfecta prezenta pe toate bannerele si prin toate revistele nu a afectat gandirea nimanui. :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare