20 January 2009

I am my own hero


Sunt aproape un erou. Imaginea asta pe care mi-a trimis-o Cătălin nici că nu putea să cadă mai bine. Sunt exact într-o perioadă în care nu mai cred în eroi. OK, poate doar în unul, dar e secret. Când ziua începe la 7.30, eşti un alt om. Mi-am cumpărat în sfârşit cafea aşa că acum mă dau mai repede jos din pat şi tuşti în bucătărie. Azi am încercat să dau de înţelesul ascuns al unor cursuri, am cumpărat bilete la operă, am scris fără pauză aproape 6 ore, iar acum voi merge la culcare înainte de 23.30. Sunt un erou, măcar în seara asta.

4 comments:

  1. care e puterea ta supranaturala? :D

    ReplyDelete
  2. Ii fac pe oameni sa zâmbească. Fac un ceai foarte bun şi împletesc vise, iar prima ninsoare vine special numai pentru mine.

    ReplyDelete
  3. Anonymous09:33

    Poate, pe langa o cafea, postul tau sa potriveste si cu cantecul:

    http://www.youtube.com/watch?v=W4pkNcE8nsM

    ReplyDelete
  4. :) Se potriveste si cu dimineata asta.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare