13 January 2009

O zi de păr prost

Iar o să ajung după prof. Ca în liceu. Numai că azi o să îi predau şi proiectul. La timp, ca un copil cuminte. Pentru că sunt. Mult prea cuminte, silly me. Ieri chiar mi-am cumpărat o rochie, culmea. Şi azi am o "zi de păr prost" :)) Şi nici nu mă mai chinui să îl aranjez. Să stea cum vrea el, zburlit în vânt şi în metrou. Păr prost! Mi-a zis nu mai ştiu cine că "prost" şi "deştept" nu există. Eram în clasele gimnaziale. Am fost uimită. Cum nu există? Dar eu le folosesc! Şi tu! Toti! Nu, nu există oficial în dicţionar. Slang?! Cum să spui asta unui copil de clasa a patra? Mie îmi plac cuvintele astea. Şi nu cred că vor fi înlocuite de "mentally challenged". "Eşti prost cu crengi, dar eu tot te iubesc!"... Să nu-mi spuneti acuma că n-are un farmec aparte.
Azi vă vreau frumoşi şi nebuni. Şi invitati-o/l la un ceai. Uneori prea târziu chiar e "prea târziu".

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare