09 February 2009

Hug a tree, Mr. Bee...

M-am săturat ca unii să mă judece în funcţie de ceea ce scriu pe blog şi asta pentru că nu au nimic mai bun de făcut. E trist, dar adevărat. Din cauza asta am vrut să restricţionez accesul pe blog, dar nu ar fi fost corect faţă de cei care urmăresc acest blog pentru că le place cum scriu sau titlul, nici nu ştiu, dar ei îmi spun când le place ceva. Altfel, mi se pare furt. Ştiu că e greşit să gândesc aşa, că nu ai cum să îţi selectezi cititorii, dar nu înţeleg din ce plăcere bolnavă cineva care nu te place deloc intră să îţi citească blogul. Patetic. Of, vreau să fie vară, iar eu, liberă.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare