09 February 2009

Măgari în ceaţă

Dana nu e în Bucureşti ca să îmi suporte poveştile la un ceai. Of, nici măcar eu nu sunt în Bucureşti. Vreau să pictez, dar nu am timp. Vreau să pictez în timp ce ascult Alexandrina. Vreau să fie numai tuburi de acrilic şi ulei pe jos, vreau să văd pânzele sprijinite de perete, vreau să am timp pentru ceea ce iubesc enorm, deşi nu s-ar zice. Nu fac nimic pentru asta. Nu-mi pasă de ce cred ceilalţi, aştept cât pot eu de calmă toamna lui 2009. Sper din tot sufletul că o să îmi pot îndeplini visul. Nu am chef de întrebări, nu am chef de răspunsuri. Nu am chef să mă gândesc la ce o să urmeze. Nu o să îmi plâng de milă pentru că mi-e bine şi trebuie să fiu recunoscătoare pentru asta. E doar o stare de rău care o să treacă. Celor care dispar ca măgarii în ceaţă le spun că e pierderea lor. Măcar atât să ştiu despre mine: că atunci când cineva merită, mă sacrific. Dacă printre cei care mă cunosc, sunt şi oameni care nu simt aşa, înseamnă că nu îmi sunteţi prieteni, ci simple cunoştinţe. Ţi-am spus de ce am nevoie. Ştiu că îmi vei spune ca trebuie să aştept. I guess I have no choice.




Alexandrina - Numai tu
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comments:

  1. offf, la mine tuburile de acrilic stau insirate pe jos, dar nu m-am mai atins de ele de-o luna. stau si-mi plang de mila chiar daca stiu ca in fond mi-e bine, si ma uit cum ploua si astept martie....
    stiu ca nu e incurajator comentariul meu... doar ca empatizez cu postul tau..

    ReplyDelete
  2. Uneori si eu imi plang de mila, it's good for our health. :p

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare