04 November 2013

dreams



e o mare placere in a te schimba. in a vedea ca devii o versiune mai buna a ta. in a-ti oferi mai mult timp, mai multa incredere, mai multa iubire si grija. si m-am concentrat mult pe alte lucruri care tin de lumea exterioara. e drept ca cea mai mare parte din energia interioara m-a ajutat sa schimb imprejurarile si sa fiu astazi in locuri si contexte pe care nici nu mi le-as fi imaginat acum un an. e un progres care ma face sa zambesc in orice moment.

si fiindca toate au un timp al lor, acum e timpul pentru mine. timpul pe care l-am alocat unor schimbari prin care habar n-aveam cum sa trec, dar am trecut, mi-l rezerv acum mie. fiindca daca faci niste pasi si esti la jumatatea drumului, o sa vrei sa faci si mai multi. si de data asta vreau sa fie mai mari, mai indrazneti. cu si mai multa incredere si cu urechile inchise fiindca vocea noastra, vocea inimii, e adesea cea mai buna dintre toate si cea mai inteleapta.

si-acum e timpul sa maresc armonia pe care am descoperit-o, sa profit de ea si sa ma pot felicita si pentru aceasta schimbare care tine de mine si nu doar pentru cea care are legatura cu imprejurarile actuale. si stiu ca atunci voi putea face si mai multa.

imi doresc sa devin unul dintre acei oameni care sa ii inspire pe ceilalti. dintr-un singur motiv: daca nu as fi intalnit oameni care sa ma inspire, pe care sa ii admir si care sa ma motiveze, sa imi dea incredere, nu mi-as fi urmat visul.

admirati, iubiti si aveti incredere. sunt sentimente care va pot duce departe de tot.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare