22 November 2013


m-a sunat mama la 8 sa-mi spuna ca ne-a murit o matusa. eu dormeam si mi-a zis sa nu ma sperii ca are sa imi spuna ceva. numai ca te sperii, mai ales dupa ce inveti sa recunosti vestile proaste de la primul alo. si mai ales dupa ce ai mai trecut prin asta tot anul asta si-ti reamintesti, fara sa fi uitat vreo clipa, ca viata trebuie traita acum.

aseara am fost la doua concerte, olafur arnalds care n-a reusit sa ma tina acolo cu trup si suflet, desi mi-as fi dorit, apoi la niste oameni pe care poate nu prea ii ascultati si care se invart cam in zona asta. si-aici am fost cu trup si suflet, ca sa vedeti cum functioneaza lucrurile.

si-n rest, cam atat. nu stiu sa scriu despre mine fiindca mi-e bine si zilele trec intr-un mod foarte frumos despre care habar n-am cum sa scriu. mi-am dat seama ce conteaza, de fapt, si nu-mi doresc niste lucruri care ar putea sa strice tot. sunt lucrurile astea de zi cu zi si am norocul, da, tine si de noroc si de-o minte limpede care sa te ajute sa faci curat, am norocul de lucruri din-astea bune de la oameni buni. griji exista, ca n-ai cum sa nu-ti faci, numai ca sunt constructive si nu exacerbate.

cum spuneam, numai de bine. sa fim sanatosi.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare