28 November 2013

the glow


Fericirea vine din interior, iar asta o sa se vada intotdeauna la exterior. Numai ca pentru a fi fericiti in interior trebuie sa armonizam totul, trebuie sa depunem eforturi in viata reala, sa lucram intens si sa ne depasim limitele. Si avem de lucru si cu sufletul: sa iertam mai mult, sa ne iertam si pe noi si sa ne suparam mai putin, sa iubim, sa iubim neconditionat, sa spunem zambind "Buna dimineata!" si sa facem curat in casa, in viata, in mintea noastra.

Aceasta e o saptamana grea, nu e una usoara. Nu foarte complicata, dar plina si un picut mai grea decat de obicei. Si fara orele de somn pe care mi le-as fi dorit. Si cu un weekend care se anunta plin de munca. Si as vrea mult, tare mult, sa nu mai uit nimic din ce am scris mai sus, sa zambesc mai des, cum imi tot spune unul dintre cei mai dragi prieteni.

Si fiindca tot veni vorba de cei mai dragi, azi este ziua de nastere a prietenei mele dragi de la care am invatat cum se construieste o prietenie de-a lungul timpului, cum se consolideaza si cum sa fiu un om mai bun.

Se spune ca, mai devreme sau mai tarziu, ajungem sa fim cei cinci sau sase oameni cu care ne petrecem cel mai mult timpul. Mai am de completat acest cerc, mai am de invatat, de crescut. Dar pana acum, ce oameni minunati am langa mine si cat m-as bucura sa devin mai mult ca ei, ramanand in acelasi timp tot eu. Frumos mod de a te transforma ca om, nu-i asa? Iata de ce o curatenie periodica in vietile noastre e necesara.

La multi ani, draga mea D.! Sa ai tot ce iti doresti in lumea asta, sa traiesti povesti uimitoare care sa iti aduca astfel cele mai frumoasa amintiri!

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare