01 March 2009

Leapşa

Itzu mă cunoaşte uimitor de bine. Ştie sigur că piesa X o să îmi placă, iar acum a ştiut că o să îmi placă şi leapşa asta.


Sunt nebună, dar încă mai am prieteni care mă cred normală.

Mi-aş dori să am propria mea redacţie.

Nu-mi place să îi mint pe cei la care ţin.

Orice dimineaţă însorită îmi aduce zâmbetul pe buze.

Nu uit feţele, dar uit numele, întâmplările, locurile şi momentul în timp. Deci cam tot, în afară de feţe.

Nu pot să înţeleg de ce unii oameni fug de iubire. Eu sunt unul dintre ei.

Pot să îmi dau seama când cineva mă minte.

Urăsc să nu iasă lucrurile cum vreau eu, ipocrizia, lenea şi egoismul.

Îmi plac atât de multe lucruri din viaţa asta încât mi-ar trebui o carte ca să termin toată lista.

Joc teatru numai atunci când încerc să fac lucrurile să iasă cum vreau eu.

Puţini oameni mă înţeleg atunci când mă supăr şi au răbdare să mă asculte..

Pregătesc
o ieşire la cafea şi prin parcuri cu Dana.

Îmi place
partea imprevizibilă a vieţii.

Nu suport să fiu rănită de cei dragi, nu suport să fiu controlată în vreun fel sau să mi se spună ce să fac.

Apreciez oamenii sinceri şi prietenii pe care îi am în acest moment.

Aş vrea să nu se prăbuşească avionul până la Berlin sau la întoarcere.

Mă tem de singurătate, dar o iubesc în egală măsură.

Îmi pare rău
când unii oameni la care ţin dispar ca măgarii în ceaţă.

Aud mult Portishead în dimineaţa asta.

Văd cum în viaţă lucrurile se aşează de la sine dacă suntem optimişti.

Nu îmi place de mine
când sunt prea sinceră şi unii profită de asta..

Rar se întâmplă ceea ce mi se întâmplă mie acum.

Păstrez hârtiuţe şi bileţele absolut nefolositoare.

Nu sunt mulţumită de multe lucruri, dar aştept să treacă toate..

Sunt confuză
, uneori, dar am prieteni care mă luminează fără să îmi judece zăpăceala.

Ar trebui
să fiu recunoscătoare pentru ceea ce am acum.

Am nevoie de multă iubire, o casă nouă şi un pick-up.

Leapşa merge la dl. Zurliu şi la Curly Me.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare