24 June 2009

Azi am cumpărat levănţică





Azi am cumpărat levănţică şi o rochie. Mă întorc la obiceiuri alimentare mai sănătoase. Îmi place să ţin la oameni. Am mers mult azi, prin soare, prin soare, prin mult soare, dar a meritat efortul. Am fost pentru aproape două ore deasupra Bucureştiului. Era linişte, era frumos, iar un copil de doar patru ani ne-a anunţat că „a ieşit soalele, bate vântul, o să plouă”. Tot va trebui să mă duc să citesc în Cărtureşti (ce alt loc mai bun?!). Şi cel mai probabil mâine. Doar am fost anunţată că o să plouă. Şi îl cred. Aşa că mâine luaţi-vă umbrelele cu voi sau pelerinele de supereroi. Eu îmi iau pelerina.
În rest, mai nimic. De fapt, mai multe, dar sunt lucruri dragi şi mărunte, simţiri şi trăiri pe care o să le păstrez în cutii mici, de data aceasta numai pentru mine.

3 comments:

  1. Anonymous22:19

    Imi place muuuuuuuuult vaza! De mirare ca ai gasit levantica, eu nu am vazut vanzandu-se si cumpar des flori. :)

    ReplyDelete
  2. Vaza e din Ikea, iar levantica vindea o batrana langa Carrefour Unirii. :)

    ReplyDelete
  3. :)imi place rochia.sper ca intr-o zi sa ne povestesti cate ceva din ce ai pastrat in cutiile tale mici si fermecate:)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare