16 June 2009

Scrisori către.

Iubesc, iubite. Iubesc aşa cum numai eu mai pot iubi. Iubesc cu toată fiinţa mea, cu fiecare atom pe care îl îmbrăţişezi în zori. Iubesc atunci când mi se usucă buzele şi însetate se îndreaptă spre buzele tale, cerşind şi mai multă iubire. Iubesc, iubite. Iubesc în stilul acela vechi, de prin anii ’60 când noptierele încă mai miroseau a acetonă. Iubesc când îmi dai la o parte bretonul deşi tu ştii că nu îmi place să faci asta. Iubesc şi mai mult când îmi dezgoleşti umerii şi ţi-i apropii, nesătul. Când cald, mirosul tău se imprimă în aşternuturi. Când ochii tăi se deschid somnoroşi şi se închid din nou, liniştiţi. Iubesc, iubite. Iubesc în stilul şlăgărelor pe care doar părinţii noştri şi le mai amintesc. Iubesc. Când măsori cu degetele fiecare centimetru din pielea mea, când priveşti cum lumina aprinde uşor puful epidermei. Când răsuflarea mea îţi potoleşte setea. Când părul tău îmi îmbrăţişează mâinile într-o înlănţuire cu miros de ploaie. Când îmi scufund chipul într-al tău. Iubesc de parcă mâine n-am mai fi. Ca şi cum mâna ta şi-ar lua adio atingându-mi obrazul.

7 comments:

  1. teribil de lut!!

    ReplyDelete
  2. lut.din lut suntem facuti pana la urma,esenta noastra...
    asa ca scrierea ta e teribila de lut!te-ai apropiat mult de ceea ce inseamna un om care iubeste,si ai scris,si e fascinant.

    ReplyDelete
  3. nu mă aşteptam la un astfel de răspuns. îmi place cum ai spus-o. gândeşte-te că asta vine de la un om care nu crede în iubire. mă pricep, nu?

    ReplyDelete
  4. :)clar ca te pricepi:p..iar ceva in tine crede in iubire.si conteaza ca ai iubit lutule!nu conteaza ce cum si cat.ai iubit lutule,lut!

    ReplyDelete
  5. Hmm, mă îndoiesc teribil. Nu cred că am iubit niciodată pe nimeni.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare