01 May 2009

Rutina asta mă omoară

încă nu am învăţat. nu am scris. nu am temă pentru lucrare. nu am chef. doar e 1 Mai. nu am timp. ba am timp, dar nu pentru scris. nu ştiu de ce trebuie să caut simboluri acolo unde în mod evident nu există. prea mulţi critici. prea multă literatură. vreau un tort. vreau să învăţ să fac un tort. aş tricota în loc să învăţ. învăţ pe balcon. peste o oră o să plec. cumpărături. metrou. unirii. oboseală, nervi. pauză. unirii. MŢR. poate nu plouă chiar azi. nu mai vreau. pragmatică. pragmatică. pragmatică. literatură. ceai de mango. vreau ceai de portocale. nu mai am ceai negru. Cărtureştiul are haine noi. gentuţă-portofel. portofel-gentuţă. rutina asta mă omoară.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare