11 May 2009

Vezi tu, nimic nu e făcut ca să dureze

O să dispari. Vezi tu, nimic nu e făcut ca să dureze. Şi dintre toate, poate norii pier cel mai rapid. Dar mor în linişte şi nu se plâng, doar plouă. Şi îi uităm la fel de inocent. Noi ne hrănim cu soare, doar ştii bine. Vreau soare când mi-e dor din nou de tine. Eu cred că ne-am născut din melodii. Că suntem note frânte de copii. Că uneori ne scriu greşit pe portativ. Şi pentru că sunăm atât de fals, rănim.
M-adun de câte ori mă risipesc. Mă risipesc de câte ori iubesc. Sunt ca un nor, aşa uşor dispar. Mă-mprăştii printre stele iar şi iar. Ţi-am spus că noi greşim când existăm.

1 comment:

  1. CurlyMe21:42

    Prin urmare, nici momentele de "incrancenare" (eufemistic vorbind :D)-prin care trecem acum- nu vor dura la nesfarsit :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare