21 May 2009

A Working System

-Unde sunt dosarele noastre? Nu le găsim şi vi le-am predat semestrul trecut.
-Mai uitaţi-vă.
-Nu sunt. Şi aveau şi adeverinţa în original. Nu avem de unde să mai facem rost de aşa ceva în momentul acesta.
-Nu adeverinţa mă interesează.
(După ce am umblat ca bezmeticii să facem rost de sfintele adeverinţe care între timp şi-au pierdut importanţa de act oficial şi singurul valoros din tot dosarul.)
-Bine, dar în rest... nu mai e nimic!!!
-E în ordine, le reconstituim.
Ca student cu nota zece la Pragmatica limbii engleze, am înţeles desigur că folosirea verbului la persoana întâi plural nu implică ajutorul persoanei care ne-a pierdut dosarele. Prin urmare, "le reconstituim" înseamnă că "vă duceţi voi frumuşel acasă şi faceţi altele".
Pentru că pe parcursul sistemului educaţional din România am învăţat să ne comportăm ca nişte oiţe umile şi lipsite de coloană vertebrală, ne-am dus frumuşel acasă şi am făcut altele.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare