11 May 2009

Toată numai linişte II

M-am mutat pe balcon. Am cărat scaun, mâncare, muzică. O pătură îmi lipsea, dar o iau data viitoare. M-am aşezat confortabil şi am început să număr ferestrele încă aprinse. Apoi am observat că nu se văd stelele. După care s-a făcut linişte. După o lună de zile de ghinioane, după nopţi de nesomn şi dimineţi agitate, s-a făcut linişte. Cine-ar fi crezut că în noaptea de pe balcon se ascundea atâta calm? Mâine seară mă găsiţi tot la etajul şase. Faceţi cu mâna, cobor eu după voi.

Offtopic: Mulţumesc pentru cuvintele frumoase primite astăzi. M-am bucurat să văd că sunteţi aici, aproape.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare