16 May 2009

soare, zâmbete şi oameni

ieri şi azi. două zile minunate. cu prieteni, cu mulţi prieteni. cu prieteni dragi care după aproape trei săptămâni în care am avut impresia că e furtună în fiecare zi, au reuşit să mă facă să văd că începe să se facă senin. mă tem să cred că o să se rezolve totul, dar gândul că am în jurul meu oameni care îmi sunt atât de dragi mă consolează mai mult decât orice. cum spuneam, azi. târg de vechituri. ceas de buzunar şi transformat în pandantiv(poze în curând). prânz delicios în aer liber. două rochii. spre seară m-am dus la film (studio, festivalul filmului european, "cui i-e frică de lup"). plăcut. o să ratez din nou noaptea muzeelor. nu regret în speranţa că mă aşteaptă nopţi mai bune. mă întreb dacă nu cumva dragostea NU vine cu fluturi în stomac. e aşa de cald afară. am stat doar două ore în casă. mi-e somn de toate şi de toţi, dar trebuie să fiu mai trează ca nicicând. Cum bine a spus cine a spus: "We might be losers, but we are not quitters." Mă încadrez aici, se pare.

"In my dreams I were a werewolf..."

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare