15 August 2009

hapciu

azi am băut trei ceaiuri şi am strănutat de 23 de ori. am răcit aşa cum răcesc doar iarna. ştiu, e august. am nevoie neapărat de nişte cărţi, dar nu reuşesc să le găsesc nicăieri. nu au fost reeditate şi nu se găsesc în librării. dacă poate cineva să îmi ofere o mână de ajutor, promit un ceai la Cărtu.
Marius Oprea, Plimbare pe uliţa tipografiei, Bucureşti, Ed. Fundaţiei Culturale Române, 1996;
G. Buluţă, Istoria editurii româneşti, Bucureşti, 1996.


later edit: 31

later later edit: new entry here.

New crush (extremely girlish as a friend of mine would say):
Lisa Mitchell-Coin Laundry

1 comment:

  1. Sal

    In caz ca inca nu ai gasit cartile pana acum, eu iti pot da niste xeroxuri dupa Marius Oprea, "Plimbare pe ulita tipografiei". Da-mi un mail daca mai ai nevoie.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare