26 May 2010

despre ură. să nu uit să-l citesc pe montaigne. cândva, într-o duminică.


am jazz pe listă, dar nu mai ajung, am diacritice pe tastatură, dar nu-mi mai trebuie, am termos, ba n-am, e acasă, am ceai verde, dar nu mai am ceai negru, am o singură iubire, adică n-o mai am, am dimineţi devreme, dar mă roagă să ajung târziu, am o singură casă, dar o să am alta, am o singură teamă, iar asta mă stăpâneşte mereu, am un drum nou dimineaţa, dar se lucrează cu pickhummerul, am cărţi, dar nu am când să le citesc, am planuri, dar nu mă ţin de ele, am spaime şi le îngrijesc cu grijă, n-am regrete, dar poate ar trebui, am un nou zâmbet, dar încă nu m-am obişnuit cu el, am multă dezamăgire în ceaiul de dimineaţă, dar aştept să treacă, am tăiat zilele de pe calendar, dar timpul trece greu, am duminică să îmi trag puţin sufletul, dar vine luni, am doi ochi pe care să-i privesc din inimă, dar ei mă privesc doar atunci când dorm, am şi n-am, dar n-am şi cu siguranţă am.
foto: tumblr.

6 comments:

  1. am cuvinte in mine de scris, dar te citesc pe tine scrisa.
    >:d<

    ReplyDelete
  2. eu cred ca mai degraba ai...
    ...iar eu am nevoie ca de paine calda de gandurile tale pozitive >:D<

    ReplyDelete
  3. @hain: dar aştept să mai scrii.
    @Lumi: îţi spun sigur că o să fie bine, credeam că nu mai există un plan conform căruia toate se întâmplă la vremea lor, dar există. let me know dacă povestea aceea care te-a supărat atunci atât de mult s-a încheiat.

    ReplyDelete
  4. cred ca mi-am gasit raspunsul pe care-l caut de zile intregi, in ceea ce ai scris aici

    ReplyDelete
  5. frumos spus, "un plan conform caruia toate se intampla la vremea lor". deep inside, si eu il simt, intr-un fel, doar ca nu am reusit inca sa ma conving pe deplin ca el exista si ca e acolo, si ca va fi bine, mai bine decat ma astept, intr-un final. but working on it.
    povestea aceea s-a terminat, slava domnului, fara prea multe interventii din afara, banuiesc ca lumea prefera sa-i ignore decat sa-si exprime vreo parere in legatura cu ei, desi gandul ca astfel de oameni exista printre noi si ca sunt mai camuflati decat am crede nu prea-mi mai da pace.
    in rest... scoala, scoala, criza si economii... de tot felul :D :P

    ReplyDelete
  6. @ Diana: ma bucur ca ai gasit aici un raspuns, stiu sentimentul.
    @ lumi: planul ala sigur exista, doar ca planificarile noastre nu corespund cu cele de acolo.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare