13 March 2013

multumesc

nu o sa ma auziti plangandu-ma foarte mult de contextul actual al lucrurilor. si daca intr-o zi se intampla sa ma infurii dintr-un anumit motiv, adaug imediat dupa ce se revarsa potopul "in orice caz, nu ma plang, accept situatia si asta e". si o spun fiindca cei mai multi dintre noi, atunci cand se plang, o fac cu disperare si cauta solutii la ceilalti.

sunt insa sincera cu mine si stiu cum sa "ma impac". stiu cat accept si cat mi-e relativ bine. azi mi-am dat seama ca am ajuns deja intr-un punct in care pot trece la un pas important. am tot ce imi trebuie si cred ca pentru asta voiam sa spun multumesc. fiindca mi-am dat seama de asta si fiindca imprejurarile sunt cele care sunt. habar n-am daca bune, daca nu sunt cele optime, cert este ca exista si, dincolo de ele, exist eu.

amuzant a fost ca aceasta constientizare a starii lucrurilor a venit inainte de un soi de... hmmm, avertizare meteo de vreme ploioasa? rareori imi iau umbrela cu mine, prefer sa ma ploua decat sa o car dupa mine o zi intreaga si sa nu ploua deloc. in orice caz, voiam sa spun ca acum mi-e clar ca acest pas trebuie facut. ca nu am de ce sa astept, sa nu mai simt ca lipseste ceva din tot puzzle-ul.

pot face asta si deja sunt ceea ce voiam sa devin. de-acum inainte, trebuie doar sa continui pe acest drum. cu mult mai munca multa, inzecit de mai multa fiindca pana acum a fost mai mult o joaca, si sa traiesc o alta realitate. cea pe care doar am visat-o.

cat despre vremea ploioasa anuntata, momentan nu pot spune decat ca i-a mai plouat si pe altii si au supravietuit. si, de obicei, dupa ploaie, pamantul e mai negru si mai frumos, iarba mai verde si mai curata, iar soarele straluceste de parca abia atunci s-ar afla pentru prima oara pe cer.

deci, ploaie, nu pot sa te vad decat ca pe ceva ce, probabil, trebuie sa se intample.

2 comments:

  1. si eu iti multumesc pentru acest articol , care ma face sa-mi reamintesc , ca trebuie sa ma bucur de lucrurile mici .

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare