02 March 2013

zilele mele



începusem să-mi pierd răbdarea cu zilele astea ploioase. ieri am avut o zi excelentă, am primit ciocolată din oră-n oră, am ieşit seara la Ateneu la un concert simfonic (Brahms şi Ceaikovsky) şi-am continuat-o cu vin şi-o prăjitură în compania unui bun prieten.

Azi, de dimineaţă, am mers în piaţă de unde am cules ce vedeţi mai sus (bomboanele Bucuria nu-s în poză, dar le-am găsit la etaj în Piaţa Obor).

Numai zile ca acestea să am tot anul. :) Mai departe, prânz gustos, voie bună şi prieteni.

Se simte primăvara, cu adevărat!

2 comments:

  1. nu numai ca mergem la aceleasi concerte dar si locuim in aceeasi bucatarie. ma mir ca nu ne-am intalnit inca....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, ce frumos! păi poate la Ateneu, vreodată. Să ai o primăvară minunată!

      Delete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare