22 February 2010

cănuţă om sucit

deşi mai tot timpul îmi trec prin cap sute de gânduri, anul ăsta parcă m-am întrecut pe mine şi m-am ales, de multe ori, cu nenumărate dureri de cap. dar nimic n-a fost în zadar, căci ştiu exact unde sunt, ce vreau, ce-mi place şi ce nu-mi place. m-am ales şi azi cu o durere de cap, dar numai din cauză că în cameră s-a făcut brusc primăvară şi că nu mi-am dat seama cât de cald era în realitate şi de ce eu nu îmi puteam aduna gândurile pentru a scrie un articol pe care nu aş vrea să-l las pe ultima sută de metri. mi-a lipsit inspiraţia încă de la primele ore, aşa că am decis să ies puţin pe-afară şi să văd dacă e cu adevărat cald, soare şi frumos şi dacă o să fiu lovită nu de un ţurţure, ci de mult aşteptata bună dispoziţie. m-am întors cu o ciocolată şi cu o revistă şi-am avut grijă să beau şi un ceai negru ca să fiu sigură că nu mi se face iarăşi somn când nu e cazul. mi-am ales deja şi recompensa pentru când voi fi terminat articolul. E vorba despre filmul (500) Days of Summer pe care l-am descoperit căutând alte filme cu actriţa din rolul principal. Aşa că cine nu are inspiraţie de dimineaţă, să nu dispere, sunt multe posibilităţi de a face rost de ea până seara. :)
să aveţi o zi frumoasă şi să fiţi senini ca bucata de cer pe care o văd acum de la fereastră.

4 comments:

  1. Love your post :). Imi place sa te simt optimista. Si, pana la urma, ti-a iesit f bine articolul :D. Asa ca presupun ca se poate spune ca ai avut o zi frumoasa, nu? :)
    Hugs!

    ReplyDelete
  2. mulţumesc mult de tot şi mulţumesc şi pentru că ţi-ai făcut timp să îmi citeşti articolul şi să îmi oferi şi feedback. cred că am avut o zi normală, nu aş spune frumoasă, dar a fost o zi în care nu am mai lăsat să mă supere nimic. :)

    ReplyDelete
  3. Inspiraţia trebuie gâdilată. Răsfăţată. Şi se lase, în cele din urmă, înduplecată.

    ReplyDelete
  4. stiu, uneori ii creez o adevarata atmosfera de welcome numai pentru ea.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare