22 September 2011

00:17/ mi s-au subţiat nopţile

şi dimineţile, trăite pe fugă. am răscolit trecutul, am răscolit în iarna trecută ca-ntr-o cenuşă, dar n-am găsit nimic. n-am înţeles de unde reuşeam atunci să-mi adun forţele şi să mă apropii de ceea ce astăzi aproape că uit. poate că mereu suntem mai puternici decât credem. poate că abia acum sunt slabă cu adevărat. atât mi-am dorit. să ajung aici, unde e cald, unde sunt în siguranţă, unde sunt acasă. unde timpul nu ajunge, dar măcar nu-mi mai apasă umerii. unde ceaiurile curg în neştire, unde nu e mereu linişte, dar pe unde mai găsesc, în unele colţuri, pe unele rafturi, amintiri.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare