04 February 2012

real fake watches, genuine fake love

Good deed on today's list break-up with boyfriend after he says I love you.

Nu mi-am luat la revedere de la priveliştea de pe fereastră. Aproape că nici de la el. Realizezi abia în timp ce mergi prin zăpadă, atent să nu cazi (deşi probabil te-ai ridica fără să-ţi pese prea mult) că azi a fost ultima dimineaţă în care. Ultima dimineaţă în care l-ai sărutat, ultima dimineaţă în care l-ai privit dormind. Prima şi ultima noapte în care ţi-a spus că te iubeşte.

Nu am un tipar anume pentru relaţii, dar am o definiţie clară a fericirii şi a iubirii. Tu nu mi-ai spus că mă iubeşti gândindu-te că o să sufăr, iar eu nu ţi-am spus pentru că nu te iubesc. Am învăţat însă că atunci când iubeşti cu adevărat pe cineva, faci tot posibilul să nu răneşti persoana respectivă. And FYI: This is not how you break up with a person. De fapt, asta este pentru my own information.

A trecut doar o oră şi jumătate (probabil mai multe când transcriu asta) şi ştiu că am luat decizia bună. Another one bites the dust. And that's not me.

A fost cea mai frumoasă relaţie. Iau lucrurile bune din ea pentru că tu eşti în continuare un om bun. Sper că într-o zi o să descoperi şi tu acea definiţie a iubirii care te va ajuta să nu-i răneşti pe ceilalţi şi să nu te urăşti aşa cum mi-ai spus.

Oamenii se schimbă, dar nu pot sta lângă cineva care nu crede în schimbare. Şi care nu încearcă să te oprească atunci când pleci după doar două ore de somn şi care îţi spune adevărul după multe luni de zile. Nu sunt reproşuri, sunt fapte pe care le notez pentru că fericirea mea nu depinde de alţi oameni. Fericirea e în mine şi nu mă pot opri ca să îmi plâng de milă.

M-ai făcut fericită într-adevăr, dar s-a terminat totul când honestly you lost your head. But honestly, as long as your head is still attached to the body, I don't see how you cannot think anymore. "Kisses".

I am not cold hearted, I just love me more.







10 comments:

  1. if this post is "real" then you are a really strong person! I (virtually) bow before you :)

    ReplyDelete
  2. This one is real, I wrote it this morning at 8.30. Thank you!

    ReplyDelete
  3. ...
    asta a fost sub centură...

    ReplyDelete
  4. nu îți prognozasem un end pt vioiciunea iubirii tale...

    ReplyDelete
  5. nici eu. dar se întâmplă şi avem de ales între două posibilităţi. cum spuneam mai sus, nu îmi pot plânge de milă. iar fericirea e încă prezentă. am încă o mie de motive de fericire. faptul că exist, sănătatea (puţin şifonată, ce-i drept), familia, prietenii. chiar cred în ele.

    ReplyDelete
  6. nu sunt de fier, oricum. oscilez de la o stare la alta. :)

    ReplyDelete
  7. să ştii că de asta e nevoie când termini cea mai frumoasă relaţie de până acum. mulţam.

    ReplyDelete
  8. Odata tot o sa iubesti pe cineva care sa-ti puna capac. Si sper ca atunci sa ai macar jumatate din starea de acum..

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare