15 July 2010

is it really about us?

cand nu reusim sa obtinem ceea ce ne propunem, este doar din cauza noastra? cand stim daca trebuie sa dam vina pe factorii din afara sau doar pe propriul nostru fel de a fi?

ieri, intr-o discutie, in timp ce cautam in minte argumente, m-am oprit sa ma intreb daca nu cumva interlocutorul meu avea dreptate. si totusi, sa fie doar vina noastra? m-am bucurat sa vad ca maura kelly gandeste ca mine. ca eu gandesc ca ea. dar nu m-am putut opri sa nu ma gandesc: nu cumva e grav?

este posibil sa treci prin viata fara sa cunosti un om langa care sa vrei sa ramai? pentru ca mie mi se pare in continuare ca este un lucru nu doar posibil, ci si foarte probabil. pe o harta a procentelor de oameni singuri, in unele zone din statele unite sunt cu pana la 90.000 de femei mai multe decat barbati, iar in alte zone acelasi numar fabulos este valabil pentru barbati. cati dintre acestia isi vor gasi pe cineva? 10.000 si-ar putea gasi pe cineva din alt stat. cum ramane cu ceilalti?

oricum ar fi, oamenii intotdeauna vor judeca. trebuie sa fie ceva in neregula cu ea. mie mi se pare ca nu e neaparat nevoie sa fii prea pretentios ca sa ramai singur. ca e posibil sa intalnesti 100 de oameni, dar abia al 101-lea sa fie un om cu care sa ai ceva in comun si sa simti ca ai putea sa ramai langa el pentru totdeauna sau macar sa te implici intr-o relatie care sa devina serioasa. sunt absolut convinsa ca maura, de exemplu, este o tipa fenomenala. poate prea interesanta si prea inteligenta, cine stie? am zis "prea", vedeti? Nu ea e "prea", ci altii au fost poate "mai putin" sau "prea putin".

nu am cum sa cred ca tine numai de noi. ce tine de noi inseamna sa stim sa iubim, sa respectam, sa comunicam, sa stim ce vrem. cum se poate obtine altceva? simplu, lasi de la tine. mult, suficient de mult incat sa-l faci pe celalalt sa ramana acolo. cum iti dai seama ca nu vrei luna de pe cer? cand scrii pe o hartie cum vrei sa fie omul pe care sa-l iubesti din toata inima. cand vezi ca nu ai cerut sa aiba ochi care sa isi schimbe culoarea de la o zi la alta, zece maini si un IQ de geniu. cand vezi ca desi ai cerut sinceritate, e greu de gasit.

care mai este atunci problema si a cui este "vina"?

3 comments:

  1. woooww:) din punctul meu de vedere aceasta e cea mai buna postare a ta:D
    e atat de...nici nu stiu cum sa zic..cred ca s-ar potrivi "adevarat".si sunt perfect de acord cu punctul de vedere.
    hugs de la cluj,verde-ursuz:)

    ReplyDelete
  2. :)) mulţumesc, atunci mai caută, mai sunt astfel de postări "adevărate". cu toate acestea, preferatele mele sunt cele în care bat câmpii fără să spun ceva anume sau care să aibă vreun înţeles pentru cei care citesc.

    ReplyDelete
  3. it's too complicated to answer.
    or maybe it isn't, but it's tiring and a little bit hurtful.
    I know, "I'm so weak, too fragile".
    reading your thoughts here made me think and write the last post/words.

    forgive my weakness.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare