17 July 2010

Lucruri ciudate. Mărunte, dar ciudate.


În unele dimineţi sau zile nu mă recunosc. Mă uit în oglindă şi mă strâmb. Mă întreb cine e acolo şi ce face cu faţa mea. În unele zile sau dimineţi îmi doresc să fiu altcineva. Ultima oară am hotărât să fiu altcineva pentru restul vieţii. A fost o decizie înţeleaptă, nu regret. 


Am ajuns la cafenea. Mi-am vopsit părul în dimineaţa aceasta, iar acum îl urăsc. Într-o zi plină de hotărâri bune, am luat una greşită. Şi tot din cauză pentru că altcineva-ul în care am decis să mă transform şi-a dorit să arate altfel. Acum trebuie să îmi aleg să fiu cineva care să nu îşi mai dorească să se schimbe. Personality disorder. Asta înseamnă că va trebui să-mi vopsesc iar părul. 


S-a instalat în mine, ca la ea acasă, o lene de care nu mai scap. Lenea de a ieşi din casă (ca prin vis am ajuns aici, prin soare şi abia m-am târât), lenea de a ieşi seara, lenea de a cunoaşte alţi oameni, lenea de a zâmbi, lenea de a face mişcare, lenea de a lua decizii care să-mi facă totuşi bine, lenea de a gândi înainte de a scrie, lenea de a flirta, lenea de a mă ţine de hotărârile pe care le iau în scurtele momente în care nu mi-e lene. De parcă nu era de-ajuns, mi-e lene până şi de toată lenea asta. 


Am tradus un paragraf, dacă vă întrebaţi. Cineva m-a întrebat dacă merg în seara aceasta la shorts up. Nu. Mi-e lene. Vă imaginaţi poate că e o lene care stă doar în firea unei pisici. Ei bine, nu. O pisică, oricât de leneşă, dacă ar vedea un şoarece, ar ţâşni imediat şi l-ar prinde. Eu l-aş lăsa să îşi vadă mai departe de ale lui. Mă întorc la tradus. Deşi mi-e lene. Dar cum mi-e lene şi să mai scriu aici, o decizie trebuie luată. Da. Cu greu.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare