13 July 2010

n-am nimic de zis, dar am 900 de postari

luati-mi un interviu.

7 comments:

  1. nu numarul de flori conteaza ci stimulul din pistil

    ReplyDelete
  2. eu chiar o să-ţi iau un interviu într-o zi. dacă vei fi de acord :) hmm, ce dor îmi e de vremurile în care făceam pe jurnalistul...

    ReplyDelete
  3. :)) bine zis, mircea. eu zic ca printre alea 900, sunt si vreo 10 postari care... stimuleaza in vreun fel.
    @lumi: pai asa sa faci. si sa ne mai povestim la un ceai.

    ReplyDelete
  4. la 1000 dai petrecere?

    ReplyDelete
  5. daaa!!! petrecereeee! :D

    ReplyDelete
  6. vad ca unii dintre voi sunt pusi pe party serios. :)) no party oricum. :p

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:19

    Interviu

    Cum te simti acum ca esti semi-persoana publica? :)

    Ti se pare vreodata ca impartasesti prea mult unor oameni necunoscuti?

    Te-ai intalnit cu multe persoane pe care le-ai cunoscut doar prin blog?

    Ce e scrisul pentru tine? (Desi la intrebarea asta imi amintesc ca ai raspuns oarecum intr-un post Why blog, dar poti sumariza :P.)

    Care este blogul tau favorit de citit?

    Cat timp crezi ca vei mai continua sa scrii pe blogul acesta?

    De ce e ursuz verdele?

    Astept raspunsurile! :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare