13 July 2010

multi-tasking, I am

de fapt, nu chiar. am scris doua posturi pana acum. mi-am trimis un e-mail: "So, Self, you did a lot today". mi-am imaginat ca locuiesc deja in Viena, ca apartamentul e aproape de stephansplatz si ca e noiembrie.
apoi am scris asta, tot despre mine.

So, Self, you did a lot today.

ai mai crescut un pic.

te-ai privit in oglinda azi-dimineata si ti-ai spus

"sunt marele intelept. ursuz, dar intelept."

si-ai fugit repede pe scari, in jos,

ca sa nu te razgandesti.

apoi mi-am dat seama ca nu e o zi buna pentru scris, dar eu mai am un editorial si un newsletter de facut.

in unele zile ar trebui sa ploua si-atat.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare