06 January 2010

cum nu se poate mai bine



nu o să fiu supărată pentru că nu am reuşit să mă trezesc la 7 şi nu o să fiu supărată fiindcă o să ajung la bcu abia la 10. şi nu o să fiu supărată pentru că deja vreau să vină primăvara, iar afară e încă frig şi gheaţă şi oameni-pinguin. şi nu o să fiu supărată pentru că rezervele de iubire s-au umplut la loc, dar nu am pe cine să le consum. şi nu o să fiu supărată pentru că unii oameni dispar fără urme, iar eu îmi fac întotdeauna griji că poate li s-a întâmplat ceva, dar ei sunt întotdeauna bine, doar că nu le pasă. aşa că nu o să fiu supărată. azi mă îmbrac cu o rochie plină cu flori, în mine e deja primăvară.

2 comments:

  1. iti sta bine in rochia plina cu flori..albastrelele dau miros de tine .. :)

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare