15 January 2010

of

am adormit devreme şi m-am trezit târziu. zilele acestea am fost atât de ocupată încât ieri oboseala a dus în sfârşit la neatenţie şi m-a făcut să pierd ceva. dar sunt fericită atâta vreme cât nu îmi pierd şi capul. şi azi o să fiu pe fugă pentru că am pierdut ore preţioase dormind. telefonul mă trezeşte cu ciripit de păsări. azi telefonul m-a adormit la loc. şi nu-mi place să fiu grăbită, iar acum nu îmi pot respecta programul. o să plec totuşi în mai puţin de o jumătate de oră. deloc nu-mi place că am dormit atât de mult când eu aveam atâtea de făcut. şi azi mă simt ca ieri, când încă de dimineaţă am avut impresia că o să uit sau pierd ceva.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare